Sunes jul!

Hejsan, internet laggade idag igen så jag har inte kunnat skriva nåt mer än godmorgon inlägget men men sånt e livet. Ja dagen blev ju så klart med sanna och sunes jul! Jag har aldrig skrattat så mycket åt en film som jag gör åt sunes jul.
Sanna gjorde så klart smoothie med mango och sånt dära "jåcks". Ja senare åkte jag lovisa och pappa till Farfar och åt middag och som alltid så blev det en middag som bestog av massor av rätter först en macka med skagenröra och sånt sen blev det kött med pressad potatis och gräddsås sen blev det frucktsallad med grädde och franska våfflor och kaffe, så jag är riktigt mätt nu, men ingen slår Farfars mat!  Men nu sitter jag här hemma och lysnar på den dära bra låten som jag visade er här om dagen(one blood) och är världens tröttaste och funderar på om jag inte ska gå och lägga mig redab nu?  
Men jag är så himla rastlööös1 jag har inte varit ute och kalasat på flera veckor nu eller okeh nyår var jag uta men hur kul hade jag då på en skala? Det var typ 50 minus och ingen av oss var på humör satt det slutade med att vi åkte hem fast då hade vi as kul kl fyra eller nåt så gick vi till köket och plunrade kylskåpet jag hade en macka i ena handen senen peppar salami korv i andra samtidigt som jag jagade Elins Mango som jag ääälskar! Vi var uppe till kl sex eller nåt, men ändå det var inte lixom gå ut och ha kul på det sättet som jag är lite sugen på nu det var mer sitta hemma i pyamas i fem sängar och snacka och fula sig. Så till nästa helg så blir det nog något hoppas jag, ska höra med vännerna:)
Men nu börgar sängen bli lite otålig den vill att jag ska gå och lägga mig, vilket jag nog ska göra haha klockan är åtta.
Puss
Jo föresten alla sune avsnitt går att titta på youtube för dam som orkar, Jag har fan inga problem med den lite si så dära bilden haha nird meb här är dom iallafall;)   http://www.youtube.com/watch?v=bPuhbVCb4YA

Kommentarer
Postat av: Märta

Haha jag skriver fel hela tiden.

2009-01-19 @ 07:30:50
URL: http://heym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0