Jag har glömt att berätta.

Jag kom på en sak som jag har glömt att berätta, och bara måste brätta det! Och det här är roliga saker, haha.
I fredags så var jag med sanna fast vi inte fck det, orkar nte berätte varför(haha). Men iallafall så var vi med varandra och vi var ensamma hemma och så satt vi i soffan och pratade, sen hörde vi hennes hund skälla och springa till dörren, hennes pappa kom hem och skulle fixa några grejor. Så jag fick världens panik och sprang och gömde mig i deras uterum som det var hundra minus i, och så gömde jag mig under en filt på golvet sen så gick hennes pappa in till deras sovrum där dörren till uterummet finns och han skulle hämta sin dator och jag fick ännu mer panik satt jag kröp till ett annat ställe och börgade små fnittra, sedan så gick han därifrån och käkade lite och sen åkte han så vi blev inte upptäckta men ändå jag har aldig haft sån jävla panik och jag och sanna skrattade så jävla mycket åt det så det finns faan inte! 

Och så igår när vi var på stan( Elin, SannaT och sannaW) och så testade vi skor då, och det fula var att alla testade samma skor och dom var lite svåra att gå i lite krånglig klack,  alla gick runt i affären och ba dom är så jävla fina men va faan det går ju inte att gå i dom satt till slut kom hon som jobbade där och ba jaa man måst ju lära sig att gå i klack skor det är inte så lätt som det ser ut, och jag börgade skämmas som fan och börgade skratta och jag kände mig så fånig för vi hade gått runt i affären som typ tioåringar och sånt. hahah.
Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0