Yoyoyo.

Hej hopp gummi snopp!
Vilken fredag säger jag bara, jag har nog aldrig varit med om en så konstig dag!  På dagen var det bara att jag hela tiden växlade från så jävla glad till så jävla arg och även fast jag var så sur så var jag ändå glad och skrattade, haha det går inte att förklara. Sen å kvällen då.. Guud vad roligt det var! Jag önskar att jag hade bilder på allt för det kanske inte låter så troligt att vi dansade till scootlands nationalslåt med sjlar och hattar på, och sannaW dansade till tokio hotel och fjantade sig och trodde hon var sexig eller nåt:D Sen SannaT pratade hela tiden med hennes kompis Andreas eller nåt, och heh undra vad han tror vad vi är för några typer  lal.   och ett tag fick jag ågot utbrott på sannorna och stängdew in mig på rummet och läste försst m Sveriges drottningar och sen Harry potter. Ja jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga om igår men det känns värkligen som att ja drömde allt igår det var så knäppt, vi gjorde helt enkelt världens konstiga saker. Aja vi har bestämt att ikväll så ska vi ut och göra något hoppas det blir kul. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0