Hörselskadade mig...............

Lägg märke till höraparaterna!

Jag är nämligen hörselskadad, dvs jag hör dåligt så jag har hörapparater som stärker min hörsel! Det är ingentilng som jag dirrekt tänker på, för att igentligen så är jag en helt normal tonåring, men jag säger bara va, lite mer:) 
Jag försöker att leva precis som vanligt, och jag tycker att det är såå sorjligt att det finns fler hörselskadade som typ slösar bort som ungdom genom att hela tiden tro att dom är annorlunda och typ är rädda för vanligt hörande(jag säger inte bara det, jag har träffat många) dom slutar tänka på hur dom ser ut och springer runt med skitigt hår gympa byxor och skämtar om att killar också kan gråta( alla är inte så, men ändel). Jag har helt enkelt bestämt att jag inte tänker vara en sån, och därför tackar jag nej till gymnasiet i örebro för hörselskadade och döva.. Vet inte vad mamma och pappa kommer att säga men dom kommer inte att bli glada! men det skiter faktist jag i, jag mådde skit när vi var där nera på studiebesök eller vad det heter. Jag mådde skit av att se alla hörselskadade och så. Jag vill känna mig normal och det gör jag med mina kompisar här:)  Jag menar värkligen värkligen inte att alla är så som jag har skrivit, men det finns såna................

Kommentarer
Postat av: ida

söööt du är märta :D

HAHA ( ÄR DU DÖV ELR `? )

love YOU :D<33

2009-07-17 @ 22:42:01
URL: http://foodfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0