INSPERERAS AV MADONNA



Det pratas väldigt mycket om modet som kommer i hört, det blir nämligen väldigt mycket 80 tal! När jag hör det tänker inte jag dirrekt på typ blåa byxor, rosa tröja och tupperat hår.. nej, nej. Visst det kan ju vara collt men det är inte det jag syftar på just nu, och enligt mig så är det inte det som kommer att vara i höst det känns nästan som att det redan har varit så jag är trött på det. Tänk Madonna! Henne inspereras jag av nu när det gäller kläderna i höst. Alltså nät/spets linnen, högmidjat(ibland) många halsband och armband, kavajer, skinnkjolar, handskar  och ja rött läppstift kanske:) ne men jag vet inte, men i den stilen skulle jag väll tro. And i like it! sen Behöver vi kanske inte ha halvahåret uppsatt och ha hårband, coolt men det är jag alldeles för feg för att ha iallafall. hehe





Sen är inte jag en mode expert jag kanske är helt ute och cycklar..

Puss

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tack så mycket! :)

2009-07-29 @ 16:41:41
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: julia'

allt är bra, sj? :)

2009-07-29 @ 17:20:31
URL: http://jjuliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0