Elin.

Hej hej hallå!
Igårkväll åkte jag och Elin till Stråket och chillade omkring. Efter en stund så mötte vi upp Fredrik och Tobias. Vi gick runt i cirklar, kollade vilka karoseller som kommer osv.. Ja det var väldigt mysigt iallafall.
Sen Cycklade vi hem och så mötte vi SannaW, Sofie, Ida, Malin, ElinO, Sen kommer jag inte ihåg,  på statoil Haha Fetton!!!

Elin. Inte igår

And Me!

Jag och Elin, ja Vi har känt varandra länge. Det som är så bra med oss det är att vi typ har samma hjärna, vi tänker på samma sätt, och ja vi vill typ samma saker. Vill vi göra något så gör vi det, vi fixar det alltid:)
När vi ville till stockholm för första gången så var vi 13 eller 12 år och vi hade loppmarknad så att vi kunde fixa pengar dit, så jävla gulligt tycker jag.

Elin Och Jag, ganska små här tror jag:)

Kommentarer
Postat av: elin

JAG ÄLSKAR DIG MÄRTA :') <3

2009-07-30 @ 17:25:15
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

hihi okej:) ja det är galet mycket roligare att fota med systemkamera:D

2009-07-31 @ 01:29:33
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0