YRAN

Hola bolaa..
Länge sen jag skrev, hmm.
Nu har iallafall Yran/storsjöstråket börjat, det är så himla kul! jag älskar när et är en massa folk som är här i östersund.  Jag har varit ner varje dag förutom i måndags:) Haha och jag kom in på krogen för första gången också, i typ fem minuter men ändå! Fånig jag är va.
Storsjöyran är en festival och det kommer massor med folk hit, Östersund blir som en annan stad tycker jag!
Det kommer massor med bra band oxå:D:D:D Johnossi, Hassle, Lady gaga, Peter och Veronica Maggio är bara några av dom som kommer. Jag tror att jag ska gå alla dagar, det är ju typ värt det! Men då måste jag göra så att det blir värt pengarna om ni fattar;)

YRAAAANNNN

Jag och Sanna innan vi gick ner på stråket första kvällen.


Kommentarer
Postat av: emma

sv: tack!

2009-07-29 @ 13:06:45
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0