()()()())(()(()( vet inte vad inlägget ska heta! men.. Läs;D

Hej!
Även fast jag inte alls hade lust att vara med någon alls förutom typ pappa och lovisa så var jag med Sanna:) Det var mysigt! Vi gjorde inge speciellt tittade på Titanic ända till man ser isberget för det pallade inte vi (jag). Sen gick vi ut på en promenad och vi hade väll våra vanliga talk om typ att vi ska gå ner i vikt(hahhah?) och att vi ska skriva ett "kontrakt" om att vi ska träna osv osv... hahahha det är sjuukt typisk oss, men ändå det är så roligt att prata med sanna om det för att vi tänker typ lika dant när det gäller såna saker:P men aja det var kul!!
Jag lyckades ta lite bilder också! otroligt, bilderna är tagna ikväll men dom har igentligen ingenting att göra med det vi gjorde typ... Det är bara lite mongo bilder som jag är expert på att ta*Stolt*  Det finns ingen, INGEN som har hela datorn full med så många mongobilder som jag. jag tror faktist att jag inte har en enda seriös bild.

Sanna dricker saft.

YRAN!

Mitt och Lovisas vykort som vi skickade till pappa i Kroatien!

En Kalle och hobbe tidning som jag hittade här om dan, säkert pappas gamla, hur som hällst så älskar jag serien!

Läs Läs:D om ni ser....... hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0