Hej hej

Hej . Det var ett tag sen.. ja som sagt jag är inte på humör för bloggen. men men.
Jag och lovisa ska på stan men vi var så trötta så vi la oss å soffan och vilar eller ja Lovisa sover, vi lyssnar på massa deppmusik och sånt. Haha det låter som att ´vi är värsta depp, men det är vi absolut inte.. jag menar på lördag åker vi till kroatien och det betyder också att skolan snart är slut och ja ni fattar rullen.  Ne jag tror nog att jag får ta och väcka lovisa nu så att vi kommer iväg nån gång, för vi ska fika lite innan vi drar, hehe. 
Men på stan ska jag köpa dessa skor iallafall.

Och en bikini men jag vet inte riktigt än vilken så jag lägger inte upp en bild på den:P
Men nu bad lovisa mig att göra kaffe, you know Fikatime!!! YES YES YES
xoxoxo

Kommentarer
Postat av: EDUBBELV

Sv: Haha, ne, vem har det?

2009-06-02 @ 17:34:27
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0