Hemmaaaa

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från kroatien. heh jag sa aldrig "hejdå" till bloggen, men jag är inte dirrekt någon blogg nörd:p ´. -Jag skrver när jag har lust..  Men iallafall det var jätte härligt i kroatien( bilder kommer) vattnet, staden och ja typ allt. Eftersom att vi bodde påett tre tjärningt hotel så förväntade vi oss absolut INGENTING, men det var riktigt riktigt frächt! Det såg ut exakt som på bilderna. Men ett problem att på nästan varenda resturang så kunde dom typ ingen engelska så vi fick in fel maträtter stup i ett! och så innan vi fck våran mat så brukade dom komma in med en liten förätt( som vi nte hade bäställt ) och dom sa lixom varsågod! och vi ba åå vad snälla dom är som bjuder på en liten förätt! Sen när vi ska betala allt så stog det på kvittot att vi skulle betala förätten också..  Och då frågade vi om det och dom typ åjåj jag ska ringa min chef och bla bla. Sen hände det typ övrallt, heh.
- Men aja det var iallafall en jätte bra och mysig semester:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0