Igårkväll.

Igårkväll så jag var med SannaW, hon är jätte förkyld så det var bara vi två men det räcker ju för att ha riktigt riktigt kul! När jag kom till henne så började vi prata o skoja lite, sen turades vi om att läsa Elvis och jag(?! hahah, ja den är så bra!), Sen tittade på en av den seriöst bästa och rörande film jag någonsin har sett! den hette i remember tita.. nånting sånt hette den:) Vi höll på att grina bort!

Idag är det midsommarafton, och jag ska stå för dagens efterätt!! *läskit*. Vi får se hur det gårr.. jag ska illafall göra mini tårtor, det låter avancerat men det är bara att göra muffins och sen göra dom som tårtor( typ cupcakes), lätt som en plätt. typ. Jag har iallafall börjat att läsa en ny bok, älskar att läsa! Det är en självbiografi av Lauren bicell:)

Puiissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0