Elvis Pricilla Presley!

Aloha!

Idag har jag för det mesta slappat tittat på olika saker som har med Elvis och Pricilla!
alltså jag är sån som måste ta reda på saker när jag får reda på något, alltså nu tillexempel så har jag läst en bok som heter Elvis och Jag( rulla ner) och när jag har läst klart den nu så måste jag söka på dom på youtube/google och läsa olika saker om dom osv.. När jag såg Whats love got to do ( en film om Tina turner ) så började jag kolla upp en massa saker om henne också, lyssnade på några av hennes låtar, hur hon ser ut i värkligheten och hur hon ser ut nu! (det finns många många fler som jag har läst om och sånt!) . Det är som ett intresse för mig! Och jag tycker att det är så himla kul. Nu lyssnar jag på en Elvis låt, och även fast det inte är min favo musik ( Men jag tycker värkigen om ALL sorts musik, det handlar bara om låten är bra!) så är det ett måste, hehe.
Gällande gammal musik så tycker jag att det är så töntigt att säga att det är dåligt bara för att det är Elvis eller The beatles eller ja jag vet inte. En i min klass hater Sara och hon älskar The Beatles och Led Zeppelin( jag tycker om typ två låtar av Led Zeppelin)Hon tycker typ om allt som har med 60 & 70 talet att göra. Ja hon är lixom en hippie! Collt alltså! Men iallafall hon står för att hon tycker om det, och det är det som är coooolast! ( undra om hon läser detta?:P)
Men ärligt talat, tyck om den musik du tycker om, och om nån säger typ "Elvis?! Han SUGER ju kolla hur han ser ut" osv säg då bara och, hans musik är skön:P hehe
Hoppas jag fick något sagt nu!
Pusssar♥

Pricilla 14 år, Elvis i 20 års åldern. Nykära!




Gifta o allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0