rubrik

Hola.
Det gick bra på stan idag( eller varför skulle det inte göra det?! heh) Jag köpte skor och bikini det blev denna:


Igentligen så ville jag ha denna bikini:

Men den fanns inte.. fast den jag köpte såg jätte bra ut på mig så jag är nöjd ändå.

Jaa vad mer kan jag säga.. Mamma jobbar kväll ikväll så jag är heelt ensam.. Vissa tycker att det är jätte mysigt och det tyckte jag med till en början.. Efter femtioelva gånger så tröttnade jag faktist konstigt.. nott! Men allvarligt det slutar för mig alltid att jag är så utråkad ( man har ingen film för dom har man sett tusen gånger osv..) att jag går runt i klackskor och sjunger med en deppig låt eller pratar med mig själv eller gå igenom en redovisning:P BULÄÄ jag vill inte ha det så!!!
Men nu säger mamma(pratar med henne i telen) att hon ska åka hem Gåtfärdig*
xoxoox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0