Jag köpte


Jag gjorde några köp under min semester!



Bland annat denna mascaa som jag har använt i typ ett halvår nu, och jag tycker att den är jätte bra! Mina ögon är ju väldigt runda och jag har ganska korta ögonfransar, men det blir jätte fint och frächt med denna mascara. ( köpte två st på taxfree)


Jag köpte denna kräm som är jätte bra! jag älskar den, man får skimmer på huden ovh det är lite brun utan sol i den (ca 59 kr). Den krämen är säkert perfekt att använda när man har dushat och skrubbat hela kroppen med dessa handskar:

ca 40 kr på Åhlens.     Jag köpte dom alldeles innan jag åkte så jag räknar dom som ett semestarköp:)

Alla dessa saker har numera blivit ett måste för mig:) Livet kommer att bli mycket lättare med dom här sakerna:D:D  (pfssss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0