beach 09

Jaa nu är det bara några månader kvar tills sommarlovet är här och bikinisar och lorta shorts med linnen och jaa ni vet.
Och nu har jag bestämt mig för att ta och börja med min årliga träna extra och och äta extra nyttigt, har inget namn för det. Ja och så klart så klart så har jag blivit förkyld nu. Men mina planer är iallafall att träna lite extre och äta lite extra. Det där med att äta extra.. Ja, jag är ju typ socker beroende så det blir jobbigt men men. Vill jag ha en fin kropp så.. hehe töntig jag är! Men nu måste jag gå och trösta en vän! Jag skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jag har vart i skolan, bloggat och tränat :D

göra imorn då?

2009-03-30 @ 19:59:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: edubbelv

Uppdatera oftare Märta :)

+ Att vi måste ses någon dag! <3

2009-04-03 @ 15:21:56
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0