God morgon.


God morgon sunshines! Har ni sovit gott! Jag har väll sovit si spdär.. hade ganska svårt att sova. Det blev inget mer inlägg igår, jag blev allt för uptagen av Twilight !  Fyy faan vad bra den är! Jag kan inte sluta tänka på den,+ att jag har blivit döttskär i Edward! (jag är väll inte dirrekt ensam om det..) Varge gång jag ser den så gråter jag, för att jag blir så förbannat kÄÄäääÄÄÄäär i han! ääää.
Ja jag vet inte hur jag ska uttrycka mig tillräkligt, men ni förstår.
Dagens planer är Först skola.. Sen ska jag dra hem utan kompis tror jag ( när jag är med kompisar får jag inget gjort hemma, jag bara skrattar då) n€är jag är hemma ska jag göra mina läxor. och sen ska jag väll chilla, jag tror nästan att jag behöver en sådan eftermidag med mamma och så..
Jag bloggar när jag kommer hem. Se ya ♥

 jag glömde. imorse så vaknade jag och trodde att det var en sådan skinande och solig dag( vi har börjat att få lite vår här uppe) Sen när jag tittade ut genom fönstret så såg jag vad det var som lyste..  (Det är en gammal bild.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0