i väntan på maten.

Mamma är seg på att göra mat! Så i väntan på att mamma skulle bli klar så har jag hunnit göra en massa intressanta saker. bla Så har jag petat lite på salladen och kom på att jag ville he beanässås på en sockerärta, så jag gjorde det och det var sviin äckligt men jag förtsatte att äta upp sockerärtan sen när jag hade ätit upp den så ville jag ha mer mat men inte sockerärta med bea sås så då tog jag beasås på fingret och åt, och då frågade mamma vad jag gjorde och varför jag inte tog en hårdbröd macka och då tog jag fdet! snacka om att ha tråååkit. ¨å nu vet ni det.

Men nu ropade mamma från köket att maten är klar, så jag har as bråttom nu. heeeej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0