Idaaag.

God morgon. Sovit gott? Jag har faktist sovit hyfsat. Men jag vaknade mitt i natten av att jag hade hur ont i halsen som héllst! Jag fick typ panik och sprang in på toaletten och barjade spotta i handfatet för att jag inte kunde svälja:p hmm. Jag vipp värkligen inte bli förkyld igen, jag var fasen förkyld för bara någon vecka sedan.
Ja vad ska jag göra idag? Först ska jag på skolan. Sen efter skolan så ska jag på stan och söka extra jobb! Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt det men jag har fegat ur varenda gång. Men nu har jag skrivit en veckoplanering sååå, ja. Nu jäklar. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Slappa? Plugga?
Men nu måste jag gå och sminka mig. Ha det! Puss

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; haha, härligt du :D

göra idag då?

2009-03-30 @ 10:30:01
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0