Idas födelsedag!!!

hejsan svejsan! idag är det faktist inte vilken dag som hellst.. Det är nämligen så att en viss Ida olsson fyller femton år:D Så efter skolan( som var väll okej, dryg eftersom man har haft lov nu..) så drog Sofie, Ida och jag till ica och köpte glass strössel och grädde och vaniljsoker, så vi kunde göra chocklad och kola sås.. SMASKENS. vi mötte upp Matilda, Sanna och Elin sen.... vi åt.. och ååååttt! och jag menar verkligen inte så där en liten glassboll där och lite sås och ett kex, utan här talar jag då om stora mängder, heheh. Senare så skulle ida äta middag med sin farfar och farmor osv.. Så då rullade jag och Sanna hem till henne och pratade om att vi måste komma tillbaks till samma bra bana som vi hade för två veckor sedan.. jag hade inte ätit godis eller ja sötsaker i allmänhet på två månader, och det låter kanske hämskt men jag mådde jätte bra då.. Jag kände mig lixom frisk och fräch på nåt sett:P.

Appropå ingenting.. Denna låt beskriver värkligen hur man känner när man är kär tycker jag.. Texten och lixom den gulliga klangen i den. Haha dom ser ju ut klowner, men jag tyc ker ändå att dom var så söta.   http://www.youtube.com/watch?v=qeGtaSWzFRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0