Rädda små bloggare.

God morgon. Jag sitter här och kollar på nyhetsmorgon, och dom pratar om bloggar. Och så var det barn i typ tolvårs åldern som hade bloggar, och så frågade nyhetsmorgon om det var nån som dom inte ville skulle läsa deras bloggar och alla svarade: Ja.. typ gamla gubbar och sånt där.  Jag skrattade faktist åt det. Jag kommer ihåg när jag gick i femman så var jag lite rädd för sånt, men när jag nu tänker tillbaka så ser jag ju att jag bara lurade mig själv, seriöst när jag var ute på promenad och jag gick förbi en gubbe så blev jag livrädd. Visst självklart så finns det ju äckliga gubbar som ligger i soffan med öl och kollar på tjejers bloggar. Men för det kan vi ju inte vara rädd för det, försiktiga tycker jag att man kan vara men vi behöver ju inte gå run t och vara rädda när vi är ute på promenader, och när vi bloggar.

Annars då? Hur mår ni? Jag mår väll bra. Idag sp är det friluftsdag, ocg jag ska åka medvinden på skritskor:)
_Vi hösr väll när jag kommer hem. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0