Sheercover?

Just nu använder jag id mineralpuder och den äger! Men jag har solat lite grann den sista tiden och märkte att min hudfärg blir typ röd när jag her på idt. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att det är ett sånt dyrt märke..

Jag funderar på om jag inte ska ta och testa på Sheercovers mineral puder till sommaren. Jag är inte helt säker, men nästan. Det är väll värt ett försök?  Jag tänkte bara i sommar när jag inte har råd att köpa en ny id som kommer att vara för brun efter tre månader..Kensa använder den, och hennes hy är ju värsta strålande och så.. hmm, tuff decision.


Alla har väll fasnat framför tv shopp någon gång, och jag får ont i magen av att titta på när dom visar före o efter bilder på desperata hemmafruar i amerika och sånt. Men jag vet många personer som har testat och har fått ett fint resultat.

Kommentarer
Postat av: angelica

ja, fan jag har också funderat på att testa den!

2009-03-25 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0