Soooovaa

Ja nu har man duchat och frächat till sig. Jag ska snart till sängen och sussa, guud vad skönt!
Dom tre sista veckorna har jag haft svårt att sova. Speciellt hos pappa, jag vet inte varför för att jag trivs som tusan hos pappa men det är nånting som gör att jag inte kan somna där.. Jag tror att det beror på att hos mamma så har jag en 120 cms säng och hos pappa så har jag en 90 cms säng och hos mamma kan jag öppna fönstret lätt och smidigt( jag vill typ ha as kallt i rummer när jag ska sova) men hos pappa så är det ett annat sorts fönster satt det blir jätter svårt att ha fönstret öppet där. Men det är så synd för att pappa bor ju kvar i villan som jag har bott i, i 8 år så jag är lixom uppvuxen där, och trivs där.
En sån här säng skulle inte sitta fel!

Men nu ska jag gå och ta en kopp med te och en macka, det känns som att jag aldrig blir mätt idag. Eller jo jag var proppmätt efter en stor tallrik med spagetti karbonara, men annars så känner jag mig lite små hungrig hela tiden, heheh.
Aja geood natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0