Tralalal a

Hej. Igår så fyllde mamma år, så då har jag och Lovisa varit på en liten födelsedags middag. Där bjöds det på kött med potatis och färska champinjoner sås eller vad jag nu ska kalla det, till efterätt blev det vitchocklad kladdkaka! slå den du, moahahah, det var så gott. Vi hade jätte mysigt och pratade om allt möjligt.
Vi kom in i samtalsämnet Lovisas guys!
Jag: Skulle Andre komma ikväll?
Lovisa: Jag vet inte.
Mamma: Vem är Andre då?!
Lovisa: Det är en kille bara.
Jag: Men är ni tillsammans, eller?
Lovisa: Ne, inte riktigt.
Mamma: Haha, är ni KK?
Jag o Lovisa: HA HA HA !

Nu ska jag nog bara sitta här och lyssna på härlig musik, o må gött! Puss
MANDO DIAO - DANCE WITH SOMEBODY! enyoy..

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

vad kul att höra :)

allt bra?

2009-03-16 @ 21:15:10
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: sanna

jasååå märta !! åt du de! :@

2009-03-17 @ 15:56:12
URL: http://sannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0