Min helg!

Hej bloggen´! hur har eran helg varit? min har väll varit bra, har spenderat den största tiden med SannaT. I fredags så såg vi Twiligt, om jag sägar s här det var lätt den bästa filmen jag någonsin sett, och jag säger typ alltid så när jag har sett en bra film men den här.. fy aan vad bra den var + att jag blev totalt föreskad i Edward!!! (Robert pattinson).
Sen på lördagen så var jag på stan med Sanna och Lovisa, jag köpte en blå/vit randig tröja från bik bok, jag hittade ingen bild. Sen på kvällen så var jag med Anders, Tomas, Emil och sanna. Vi tittade på en film som heter Never back down, och ja den var väll bra tycker jag. Här är trailern iallafall.
 


Och iag har jag varit med pappa och åkt skridskor, det blev en o en halv mil idag igen. det var inte alls lika fint som förra söndagen då det var fint väder och mycker mer folk, men det var ändå jätte skönt att få röra på sig:) Just nu ligger jag i min söööna och härliga säng och bara mår gott. Snart är det mat också! Jag skriver snart igen, jag vet att jag har varit dålig på att skriva. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0