ont ondare.

Hej bloggen. Idag är det tisdag, och jag har inte gjort något speciellt alls. Eller jag var på stan med Anelica och kollade efter tävligskläder, och vi hittade typ dom kolaste legginsen någonsin! Knallrosa från bik bok. Jag hittade tuvär ingen bild på dom.

Ja annars då? Själv så är jag så sjukt trött, och jag har värkligen ont i hela kroppen! Kommer ni ihåg förra veckan så skrev jag att jag lika gärna kunde skaffa rullstol för att jag hade ont i benen. Det var fan inget jämfört med nu! Jag har ont i ryggen, benen, axlarna plus att jag typ håller på att bli förkyld igen. Jag åkte skridskor i en o en halv mil med pappa i söndags och innan så hade jag haft styrketräning på dansen. Så jag känner mig värkligen slutkörd, och jag är ju sååå otränad eftersom jag har fått en sån jäkla träningsvärk jag har aldrig fått sån här träningsvärk, hahah lol på mig.
Men nu har jag iallafall laddat upp med mackaronipudding och hårdbröd.

Ja det var väll det! Nu måste jag gå och göra mina läxor.

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

haha okej :)

jodå det är väl bra förutom illamående :P

vad ska du göra i helgenm då?

kra,

2009-03-20 @ 15:37:55
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Anonym

det stavas ANGELICA. om det är så hon heter.

2009-03-23 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0