Fredag o Lördag

Hej du! Igår så var jag med SannaW hela kvällen, hon sov hos mig. Vi hade jätte jätte kul! vi hade dessutom FF halva natten:) Idag så vaknade jag med Sanna vid min sida, vi käkade frukost, tittade på Snow dogs Typ en av den roligaste filmen någonsin. Sen mötte vi upp SannaT . SannaW pappa kom och skutsade oss till videoteket, vi hyrde tre filmer. Ja vad mer.. Jo sen åkte vi till SannaW och sjungde singstar i någon timma. Och nu är jag hemma, vad mysigt det känns! Snart så ska pappa göra mat( han ligger för tillfället och tar en tupplur) seeen ska jag till SannaW och sova där, det är nämligen så att det är FF hela natten hos henne;)

Kvällens planer är .. Eh typ röka lite vattenpipa, titta på film, spela kort? ne jag vet inte riktigt men jag hoppas att det blir kul. Fast det är ju typ garanterat att jag får roligt ikväll eftersom att jag ska va med SannaW och SannaT, whiihoo ADRENALINKICK! Puss

Hahah vilka minnen va.

Kommentarer
Postat av: angelica

ta det lugnt med vattenpipan märta ;D

2009-03-28 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0