Bik bok.

Hejsan. Igåtrr så sov Elin hos mig. Det var jätte kul! Vi spelade monopol (det gick skit för mig), sen tittade vi på Kalle i chocklad fabriken, ¨vi tyckte att den sög! den var hemsk på nåt sett som inte går att förklara. Sen låg vi i sängen och bara skrattade, ni vet så som man gör när man är riktigt trött. Kl halv tre kom mamma tillslut och sa till oss, men det gjorde bara att vi skrattade mer.. jag ramlade ur sängen när Elin sa att mamma kom och sen skrattade vi åt det i tusen år, sedan så pratade jag på engelska (jag suger på engelska) om något som  jag inte vet vad. Jag kanske kan spela in det och he in den p bloggen(?).. vi får se:)
Idag har jag varit på stan med Ida och Elin. Jag hittade faktist några saker på Bik bok som var riktigt fana! ja kanske ska åka ner och köpa grejorna imorn.

En mysig kofta!

Jag köpte denna koola tröja.

Ett par lack legging (ller vad man kallar dom) Det är något som man kan ha till mycket, det kan göra vanliga plagg riktigt snygga. Kom till mama!
Ne nu vill mamma att jag ska komma och  äta. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0