Allmän skit i min jävla skalle

Hej! Tänkte bara säga en sak! Jag har knappt skrivit här på sistonde och det beror på hundra tusen saker typ.. Dels för att jag har så mycket att göra hela tiden det är aldrig så att jag kan lägga mig ner på soffan och tänka att nu är jag klar med allt, jag har alltid nånting jag måste göra men ändå lägger jag mig på soffan och vilar eller sitter vid datan, jag måste ju vila. Det här gör mig så ortoligt förvirrad!! Jag kan inte skriva om nånting här för att mitt huvud är bara fyllt med saker som jag inte vill ska vara där, allmän skit helt enkelt.. vad jag ska göra med örebro(gymnasium för hörselskadade......), hur jag ska göra en del skolarbeten, och dansen också! Nu i helgen så skippade jag dansuppvisningen för att jag var så helvetiskt jävla trött! Det kändes dumt men ändå så kände jag att jag var tvungen at göra det dessutom fick jag inte för mamma och pappa för att dom såg att jag var för trött.
Ja det var bara en liten del av allt! Jag lovar.  men vi får se hur det blir här. Pussar

Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycker du om jeans i färg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0