H&M och If You Seek Amy

Sätt på låten och njut♥


79,50kr Älskar det här halsbandet! Jag kommer att köpa det.

49,50kr

49,50kr

59,50kr

79,50kr

59,50kr

79,50kr. Det blev många armband:P

49,50kr

Vilken färg?


Orange, eller......

Turkost? Hmm svårt att välja! Den finns i svart men jag är mer sugen på nån färg glad.
Hm har fått in mycket fint tycker jag ! Önskar bara att jag hade pengarna!!!! Jag vill ha två par skor nästa månad, ett par klackskor från eurosko och att par gladiatorskor( vet inte vilka) men jag vet inte riktigt om hur det skulle gå till....
Ne nu måste jag hoppa i duchen jag och pappa var och joggade för en stund sen. Vi joggade även i lördags och i söndags så jag är jätte glad för de:D Moahahahha
Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: edubbelv

Orange på dig, eller haha, jag vet inte! ;p hur pass orange är den? :)

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN IDAG MÄRTA I FÖRESTEN, tänkte säga det på skolan men du var inte där! <3

2009-05-11 @ 19:15:08
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0