Rumpa och lår

Nu har jag pluggat engelska en stund. Jag har prov imorgon och det känns faktist som att jag har koll på den eller jag kan typ allt! guud vad skönt det känns:D

 Jag har planerat att jag ska ut och jogga idag men jag vet inte.. innan tävlingen så joggade jag väldigt mycket så jag vill inte förstöra det för att jag älskar värkligen att jogga( när det är ett flyt på det, men det ska ändå vara mkt jobbigt så klart) . Jag längtar ofta efter att få ta på mig joggingskorna och dra ut på en joggingtur, men det är det att jag är så förkyld så jag vet inte. Jag vill komma i form nu till sommarn:P Det jag värkligen har komplex för det är min rumpa och lår lite magen men inte såå mycket för magen. Jag vet att det är fint med en stor rumpa/lår men inte att det är lixom slappt och omuskelöst, jag tycker nämligen att det är jätte fint med vältränade lår och rumpa! Jag hittade iallafall en sida där det står olika övningar för ruman och låren: 
 http://www.salongk.se/artiklar/import/2006/11/14/5699/index.xml

Puss

Kommentarer
Postat av: angelica danielsson

jag satsar också på lite fina muskler i sommar! :D<3

2009-05-23 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0