Vad ska jag göra?!

Hey people!
Jag har inte kunnar uppdatera för att jag har varit bortrest, eller jag är bortrest men jag lyckades få tag i en dator..
Iallafall så var jag på dans tävling i lördags, det gick väldigt bra. Jag och Angelika kom trea!!! På våran första tävling.
Sen var jag och mamma till uppsala och hälsade på moster Karin. Guud så jag saknade/saknar henne. Moster Karin.

Sen till det jobbigaste..................
Jag är ju hörselskadad och har hörapparat. Blä, jag hatar det, måste jag säga. Och snart ska jag börja i gymnasiet och då finns det ett gymnasie i Örebro för hörselskadade, där man får bo i ett elevhem eller hos en familj. Jag tycker att det här är jätte jobbigt! Jag vill fortsätta att gå med mina underbara eller ne underbaraste kompisar. Jag saknar dom så just nu, så jag blir alldeles tårögd. Jag pratade med SannaW idag och det var värsta skönt att höra hennes röst. Jag utbrast:
- Gud, vad skönt att höra din röst!
Men jag måste ju inte, det är mitt val! Men pappa och mamma vill att jag ska gå här. O dom säger att om jag vill ha en bra utbildning/framtid så ska jag gå i Örebro..........
Vad ska jag göra?!

Här kan ni se hur hörapparater ser ut.. (Det är inte jag på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0