Jävla tillgodokvitto

Hej, igen. Haha alltid när jag säger att det inte blir mer bloggning på ett tag så blir jag sugen ändå att blogga lite.

Jaha idag så har jag iallafall varit på stan. Jag jag skulle lämna tillbaks en jacka på hm och det var en dag för sent så då fick jag ett jävla tillgodokvitto(damp damp damp!!) så nu måste jag köpa en vinter jacka på hm, KUL. det ända som finns där är typ tyg jackor med lite vindskydd. dessutom kan jag inte använda tillgodokvittot till om jag vill beställa från hemsidan och Fyy fasen vi har ju inte hm fashion. Men kan man göra så här, att jag köper jackan igen för tillgodokvittot och sen nästa dag går jag dit och säger att jag inte vill ha den och så lämnar jag tillbaks den får mina money inte tillgodokvittot och går därifrån, springer till bikbok, där dom dessutom har 30% rea i hela butiken, köper min DRÖM jacka ( en glansig dun jacka, as fin ) , går det?  Hmm




Krångel.

PEACE ändå

Och en låt
the killers-all these things i've done


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0