lite peárty klänningar

Hej hej.
Imorgon är det första advent, fast vi började att pynta förra veckn för att det var några norrmänn som skulle spela in en film här och ville att vi skulle jul pynta vi fönstrena. Coolt va mitt, MITT fönster kommer att vara med på film!

Idag så vaknade jag nio och då gick jag och mamma dirrekt till hennes kompis och käka pepparkakor och kaffe sen gick vi ut på en lång prommis, sen åt vi frukost hos oss. Och nu ska jag på en till promenad med Ida och sen kanske baka pepparkakor, haha.
 Men ja Lite party klänningar på detta:

Jag vet att det känns lite last year med fransar med det är ju låånga fransar på denna, skit snyggt ju.

Bikbok, 399kr

249482

Kappahl, 399kr
so.PEACE

Kommentarer
Postat av: Tobias

Nice, min var lugn den med :D

2009-11-28 @ 18:14:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Där ser man, vad blir det då? :D

2009-11-28 @ 22:53:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0