morn

God morgon. Piss, skit, aj, blÄ fyy faan vad jag HATAR att gå upp tidigt, usch. SPECIELLT när man knappt har sovit en blund denna natt, och inte natten före denna och inte natten före den, osv..
Idag är det iallafall skola... Efter vet jag inte vad jag ska göra, har lust att springa hem och lägga mig i soffan, men fan heller, mamma jobbar kväll ikväll kul att vara hemma här själv. Förut tyckte jag att det var skönta att vara hemma själv, men nu är det bara jobbigt, jag känner mig bara ensam och det ända jag har att göra då är att titta på film eller sitta vad datan, kul liv lixom. Näe, inte acceptabelt. aja nu ska jag fortsätta att äta frukost och dö:)
PEACE

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

gör så! :D

2009-11-24 @ 13:20:16
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Jessica andersson

jasså, vart ska du på intervju någonstans då?=)

2009-11-24 @ 13:48:57
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0