Tillbaks

Hej hej. det var länge sen jag uppdaterade men jag har varken haft tid eller tillgång till internet så..

Såå  tillbaks till det normala nu då:)
Idag så har jag varit på skolan, hur tråkit just nu hatar jag skolan Usch! Allt är jobbigt just nu haha............ Och som grädde på moset så tror jag att jag har tappat bort min mobil... igen... Femte inom ett ÅR! Så jävla störigt. MOBILER HATAR MIN ELLER NÅTT! och jag är så beroende av den också.
Har det hänt nått kul denna vecka?
Hmm.
Jo alla tjejer fick hälsa på Ungdomsmottagningen idag. Det var faktist ganska kul! så det var ju bra iallafall:) Tänk possitivt.....
Aja. PEACE


Beonce Sweet dreams. Lyssnas just nu:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om han är :D .

2009-11-03 @ 17:31:25
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0