TRÄNING

Hej hej. Guud jag kom just hem från träningen. Shit asså. Att Dansa oavbrutet i en och en halv minut är sjukt jobbigt, idag på träningen så dansade jag oavbrutet i åtta minuter och jag fattar inte varför jag slutade, jag hade ju orkat mer haha men det slutade bara. men jag är ändå jätte nöjd. Sjukt var det. Och innan så hade vi kört Idioten( alltså när man springer fram och tillbaks tusen gånger ) två gånger, sen armhävningar i en och halv minut, sen situps i en och en halv minut, sen 90 grader i en och en halv minut, sen dansa i en och en halv minut, Sen vilade vi i några minuter, sen tävlade vi om vem som orka dansa längst så då blev det åtta minuter för mig och jag kom trea:D av alla dansare, lite stolt moahahaha.
Så det blev ett bra träningspass för mig då, nu kommer jag att somna gott. Nu ska jag göra kvällsro te det ä världens godast te, lätt!


DEt är typ örten i teet som gör att man blir lungn, jag tycker att det funkar:)




PEACE sov gött, detta blir dagen sista inlägg.


Elin och jaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0