hej igen

haha. jag sitter här och virkar på en halsduk, lyssnar på Coldplay under en filt. det låter som en tant.. Det är snö storm här föresten(?!) redan lixom. Jag som hade tänkt att dra ut och jogga men nej nej det går ju inte. eller går och går men det känns värkligen inge lockande att gå ut nu. Vad kan jag göra istället? ( jag får hyperutbrott om jag inte får träna och bränna lite fläsk!) Storstäda i mitt rum kanske( gud så tant jag låter), det ska ju vara lite träning läste det i en tidning iallafall, jag kan göra några övningar iförsäkrings skull. FAAN vad jag ska önska mig ett kort på jocks!
Vad desperat jag låter=P men det är det att jag åt nått onyttingt nästan varje dag förra veckan plus idag.. Hmm
 
Hej föresten! Jag har inte bloggen sen typ 1800 talet men jag fick ett ryck nu och ville skriva lite. får se om jag fortsätter:)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0