Okt. 26, 2009

Vilken skön dag det blev, jag hittade en massa saker som jag har bestämt att jag ska köpa. Jag kan lägga ut sakerna sen:). Just nu är jag ensam hemma och vet inte riktigt VAD jag ska göra, jag har hur ont som hellst i ryggen och i huvudet så jag är typ orörlig. borde sitta i rullstol.

Hmmmmm.

Aja nu ska jag lyssna på musik och återgå till att inte göra nått.

Imorgon blir det förresten middag på kina med tjejerna, och då ska vi bannd annat planera inför halloween:D I gotta a feeling att det kommer att bli en GOD night:D


Det var inge länge sen jag la ut denna låt, men jag tröttnar ALDRIG på den så varför inte.


Saknar sommaren apperopå absolut inget! Jag och Lovisa i Kroatien.

Vilket konstigt inlägg det blev nu haha. aja
PEACE

Kommentarer
Postat av: madeleine

haha, exakt ! :D

2009-10-26 @ 21:00:30
URL: http://madeleinerydells.blogg.se/
Postat av: madeleine

haha, exakt ! :D

2009-10-26 @ 21:00:33
URL: http://madeleinerydells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0