LOOOVV

Yoa yoa!
Äntligen är det lov och nu har jag en hel vecka framför mig med mina kompisar. Fy faan vad SKÖÖÖNT!
Jag har varit så jävla sliten men nu har jag sovit ut and redy to have fun! hahah?
går så var det ju tävling här i östersund som Dawes har fixat, själva tävlingen var jätte bra och vi har fått jätte bra jritik men hur det gick för mig ska vi inte prata om:P jag kom som vanligt en placering från att få prick och komma upp till silver. Men nu ska jag ta bussen ner till Dawes och träna, så hej doo. faan jag ´har missat den såg jag nu, F***N. nu måste jag ringa ida och vänta en timma till innan nästa buss går, det är ju så jävla tider på söndagar...  aja här får ni en bra kalas låt och en kalas bil på mig och Sofie!
ag fattar inte varför jag alltid tänker på Ida när jag hör denna låt, hahah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0