När jag blir ri



När jag blir rik bka jag köpa en massa fina klänningar,skor, och snygga kläder i allmänhet. Bland annat ska jag köpa denna klänning. Men när blir jag rik då? och hur ska jag bli rik?

Antingen ska jag bli fotbollsfru, då får jag en snygg man då handlar det bara om att hålla honom nöjd, hur lätt som hellst, hahahhaha
•Eller ska jag flytta till USA ett kort tag och skaffa mig en gammal RIK gubbe, gifta mig med honom och sen ska jag fråga min kompis ifall hon kan förföra honom och sätta på honom sen, och då ska hon lite diskret skicka ett sms till mig så ska jag springa dit när dom är i allt det där. Då ska jag kliva in och bli jätte chockad srika lite, sen skilja mig och få han halva förmgenhet:D:D:D!

Smart va. Men när ska jag göra det då?hm

Kommentarer
Postat av: vilma [mitt liv, min kamera, min stil]

jag ska vara med en kompis, själv? :)

2009-10-28 @ 12:34:32
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0