Dance

Gud vad bra man mår när man har tränat, eller det är faktist skönt att träna också! as härligt. Idag har jag Dansat i tre timmar! härligt/Kul. Så nu är jag helt slut! Jag ska värma massa mat åt mig nu och titta på Filmen Tillsammans är man mindre ensam:) den är väldigt mysig, sen ska jag nog titta på en tll film, vilken? hmm.
Ne nu är soffan/maten alltför lockande;) Puss


Jag har glömt att visa en rolig grej! Förra veckan när Elin sov hos mig såblev vi sugna på eh.. kokosbollar. Elin ville jätte jätte gärna "rulla" dom medans jag duchade. När jag kom ut så såg jag detta:D Kokosbajskorvar.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA så jävla braa!!! VA?!?!?! blir ni inte sugna?!? Jag älskar min och Elins humor, jag älskar tjejen också!

Kommentarer
Postat av: ELINWIIK

Haha, det var faktiskt du som sa åt mig! ;O

2009-09-10 @ 15:19:16
URL: http://elinwiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0