Träna och äta

Igåe var jag och Ida på träning! fy faan vad kul det var!! Vi körde ett body pump pass, och sen lite "fritt" i gymmet:) Gudd vad roligt det var, och skönt!  Jag och Ida tränar bra tillsammans:)♥

...........................................................................................................
Att röra på sig är ju så otroligt viktigt! Samma sak med att äta! Jag blir så jävla irriterad på tjejer som bara äter ett mål per dag och tror att det är bra och nyttigt?!!?!?!?!?! faan vad jag stör mig. så här är det. Man måste äta regelbundet varje dag( frukost, lunch, middag och mellanmål mellan åt.). Om man inte gör det så blir man jätte hungrig och så äter man helt plötsligt.. Man ska försöka att aldrig bli jätte hungrig utan bara lite hungrig, därför ska man äta ett mellanmål. Om man blir jätte hungrig så fungerar det så att kroppen "tror" att man kommer bli så här hungrig innan nästa mål och då lagrar kroppen maten som fett. Det låter ju kanske inte logiskt men tro mig det ÄR så! Fråga varenda dietist, alla kommer säga det. Sen tycker jag att det är viktigt att äta godsaker, själen behöver det:)

  
Ha det så bra idag! Fråga mig inte varför rosen kom dit (?!) Men ja.. Eh en ros till er alla fån moa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0